Παντρεμένοι…

-Τι είναι αυτό που κάνει τους άνδρες να κυνηγούν γυναίκες που δεν έχουν καμία πρόθεση να παντρευτούν;
-Το ίδιο που κάνει τα σκυλιά να κυνηγάνε αυτοκίνητα που δεν έχουν καμία πρόθεση να οδηγήσουν…

– Ποια τροφή κατεβάζει τη σεξουαλικότητα κατά 90 % ;
– Η γαμήλια τούρτα.

– Αγάπη μου, δεν νομίζεις ότι μετά από δέκα χρόνια σχέσης είναι καιρός να παντρευτούμε;
– Και ποιος θα μας πάρει;

– Πως τρομάζεις έναν άντρα;
– Κρύβεσαι πίσω του και του πετάς ρύζι…

«Δεν έχω μιλήσει στην γυναίκα μου τους τελευταίους 18 μήνες. Δεν θέλω να την διακόψω.»

«Πάντα κρατιόμαστε χέρι – χέρι. Αν την αφήσω, ψωνίζει.»

Ο τελευταίος καυγάς με την γυναίκα μου ήταν δικό μου λάθος.
Με ρώτησε «Τι έχει η τηλεόραση»;
Και εγώ απάντησα «Σκόνη».

Στην αρχή ο Θεός δημιούργησε τη Γη και μετά αναπαύτηκε. Κατόπιν δημιούργησε τον άντρα και μετά αναπαύτηκε. Στο τέλος ο Θεός δημιούργησε τη γυναίκα.Από τότε ούτε ο Θεός ούτε ο άντρας αναπαύτηκαν ξανά.

– Ξέρετε ποια είναι η ποινή για την διγαμία;
– Να έχετε δύο πεθερές.

Μετά από 20 χρόνια γάμου, το ζευγάρι πάει κρουαζιέρα. Μια νύχτα με πανσέληνο βρίσκονται στο κατάστρωμακαι με πολύ ρομαντική διάθεση λέει η γυναίκα:
– Αγάπη μου, αν έπεφτα στη θάλασσα θα μ` έσωζες;
– Αν σου πω «ναι», θα πέσεις;

Δύο φίλοι:
– Μετά από 20 χρόνια γάμου είμαι ακόμα ερωτευμένος με την ίδια κοπέλα.
– Καταπληκτικό!
– Ελπίζω μόνο να μην το μάθει η γυναίκα μου.

Συζήτηση μεταξύ πατέρα και γιου:
– Μπαμπά ξέρεις τι άκουσα; Σε κάποιες χώρες της Αφρικής ο άντρας δεν γνωρίζει την γυναίκα που θα παντρευτεί μέχρι την ημέρα του γάμου τους.
– Αυτό παιδί μου συμβαίνει σε όλες τις χώρες.

Ενας άντρας έβαλε μικρή αγγελία σε εφημερίδα «Ζητείται σύζυγος».
Την επόμενη μέρα έλαβε εκατοντάδες γράμματα. Ολα έλεγαν το ίδιο πράγμα:
«Μπορείς να πάρεις την δική μου».

Συζήτηση μεταξύ δύο ανδρών:
– «Η γυναίκα μου είναι ένας άγγελος» λέει ο πρώτος με υπερηφάνεια.
– «Πραγματικά είσαι πολύ τυχερός. Η δικιά μου δυστυχώς ακόμα ζει», του απαντά ο άλλος…

Explore posts in the same categories: αιώνιες κόντρες

Σχολιάστε

