Περί ηλικίας

Πολλοί από εμάς κοιτάμε συνομήλικούς μας και σκεφτόμαστε:
«Μα δεν μπορεί να’ χει γεράσει τόσο!»

Αν σας έτυχε ποτέ, τότε θα εκτιμήσετε δεόντως το παρακάτω συμβάν.
Ενα απόγευμα περίμενα στον προθάλαμο του οδοντιατρείου που πρόσφατα μου είχαν συστήσει. Πρόσεξα το πτυχίο, στη γωνιά του τοίχου, στο οποίο αναγραφόταν το πλήρες όνομά του γιατρού, κλπ.
Ξαφνικά, θυμήθηκα τον ψηλό, καστανό, καλοφτιαγμένο παλικάρι με το ίδιο ονοματεπώνυμο, που είχα συμμαθητή στο γυμνάσιο -κάπου 40 χρόνια πίσω (και που για ένα φεγγάρι μάσαγα τα σίδερα για χάρη του).
Μπορεί να έχει σχέση μ’ αυτόν εδώ τον τύπο; «Μπα, αποκλείεται» σκέφτηκα, όταν τον είδα. Τούτος εδώ ο μισοφαλακρός, κοιλαράς, μέσα στη ρυτίδα, παραήταν γέρος για να ήταν ο πρώην συμμαθητής μου …
Αφού μου εξέτασε τα δόντια, τον ρώτησα εάν είχε φοιτήσει, παρ’ ελπίδα, στο γυμνάσιο Ιωαννίνων.
«Άκου τώρα! Ασφαλώς, και μάλιστα ήμουν ο σημαιοφόρος κάθε χρόνο» μου απάντησε με περισσό καμάρι.
«Πότε αποφοιτήσατε»;τον ρώτησα
«Το 1962» μου απάντησε -«Γιατί ρωτάτε»
«Γιατί ήσασταν στην τάξη μου»!!
Με κοίταξε προσεκτικά, όλο πιο κοντύτερα και κατόπιν, αυτός ο κακομούτσουνος , φαλάκρας, κοιλαράς, σταφιδιασμένος σκατόγερος , με ρωτάει:
«Τι μάθημα διδάσκατε»;;;…

Explore posts in the same categories: ανεκδοτα...γενικως

Σχολιάστε

