Τι ήθελε να ντυθεί

Μια φορά ήταν αποκριές, και ο Tοτός γύρισε ευτυχισμένος σπίτι. Τον βλέπει ο πατέρας του και τον ρωτά:
– Τι έγινε Tοτό και είσαι τόσο χαρούμενος;
– Τα παιδιά στο σχολείο αποφασίσαμε να κάνουμε πάρτι μασκέ.
– Και εσύ, τι θέλεις να ντυθείς;
– Σταχτοπούτα!
Μόλις το ακούει αυτό ο πατέρας του, παίρνει μία βούρδουλα και τον σαπίζει στο ξύλο.
Τον επόμενο χρόνο, πάλι αποκριά, γυρίζει ο Tοτός χαρούμενος στο σπίτι. Tον βλέπει ο πατέρας του και τον ρωτάει:
– Τι συμβαίνει;
– Μπαμπά, είμαι χαρούμενος γιατί τα παιδιά στο σχολείο αποφασίσαμε να κάνουμε πάρτι μασκέ.
– Και εσύ, τι θέλεις να ντυθείς; ρωτάει ο πατέρας, έχοντας στο μυαλό του όσα είχαν συμβεί πέρσι.
– Χιονάτη!
Μόλις το ακούει αυτό ο πατέρας, ξαναπαίρνει μία βούρδουλα και τον σαπίζει στο ξύλο.
Την επόμενη χρονιά, τις απόκριες, ξαναέρχεται ο Tοτός στο σπίτι χαρούμενος.
Τον βλέπει ο πατέρας του και τον ρωτά, γιατί είναι χαρούμενος. Ο Tοτός του απαντά:
– Είμαι χαρούμενος γιατί αποφασίσαμε να κάνουμε ένα πάρτι μασκέ στο σχολείο.
– Αααα, λέει ο πατέρας του, καθώς θυμόταν τι είχε προηγηθεί τις δύο προηγούμενες χρονιές.
– Μπαμπά, μπορείς να μου πάρεις ένα σπαθί;
– Ναι, λέει χαρούμενος ο πατέρας του.
– Μπαμπά, μπορείς να μου πάρεις μία ασπίδα;
– Ναι, αγορίνα μου, λέει ο πατέρας ανακουφισμένος.
– Επίσης, μπορείς να μου αγοράσεις και ένα θώρακα;
– Ναι αγόρι μου, λέει ο πατέρας του, νιώθοντας ο πιο ευτυχισμένος πατέρας του κόσμου. Αλλά, τι θέλεις να ντυθείς;
– Ζήνα!!!!!!!

Explore posts in the same categories: Τοτός

Σχολιάστε