γυναίκες…

-Είναι παρατηρημένο,λέει μια όμορφη γυναίκα στη φίλη της, με τον άντρα μου κάνω έναν καυγά την εβδομάδα.
-Εγώ όχι. Ο δικός μου πληρώνεται με το μήνα.
………………………………………………………….
Δυο φίλοι συζητούν για τις γυναίκες τους:
– «Δεν μου λες», λέει ο ένας, «η γυναίκα σου είναι καλή στο κρεβάτι;»
– «Τι να σου πω», λέει ο άλλος, «άλλοι λένε ναι, άλλοι λένε όχι…»

………………………………………………………….

Mια γυναίκα λέει στην φίλη της στενοχωρημένη:
– Ασε, ο άντρας μου μπήκε στην φυλακή.
– Kαι για πόσο καιρό μπήκε μέσα ο άντρας σου;
– Για τρεις μήνες.
– Mη στενοχωριέσαι, της λέει η φίλη της, τρεις μήνες περνάνε γρήγορα.
– Γι’ αυτό στενοχωριέμαι…

………………………………………………………….

– Πώς λέγεται η γυναίκα που ανά πάσα στιγμή γνωρίζει που βρίσκεται ο άνδρας της;
– Χήρα!

Explore posts in the same categories: αιώνιες κόντρες

Σχολιάστε

