Γενέθλια…

Πριν από μερικές μέρες ήταν τα 45α γενέθλιά μου και δεν αισθανόμουν και ιδιαίτερα καλά για αυτό. Κατέβηκα να πάρω το πρωϊνό μου ξέροντας ότι η γυναίκα μου με τις ευχές της και ίσως και με κάποιο δωράκι θα μου έφτιαχνε το κέφι.
Όχι μόνο δε μου ευχήθηκε , αλλά ούτε «καλημέρα δε μου είπε».
-Καλά να πάθεις , είπα μέσα μου. Παντρειά ήθελες κάποτε.
Παρηγορήθηκα όμως σκεφτόμενος ότι τα παιδιά μου θα το σκεφτούν. Σε λίγο κατέβηκαν κι εκείνα για το πρωϊνό. Δεν είπαν ούτε λέξη.
Φτάνοντας στο γραφείο ήμουν τελείως πεσμένος και απογοητευμένος.
Καθώς έμπαινα η γραμμματέας μου, η Ντέπυ, μου είπε:
«Καλημέρα σας κύριε διευθυντά. Χρόνια σας πολλά»
Αισθάνθηκα καλύτερα. Κάποιος τουλάχιστον με θυμήθηκε.
Δούλεψα μέχρι το μεσημέρι. Κάποια στιγμή η Ντέπυ μπαίνει στο γραφείο και μου λέει:
-Ξέρετε, έξω έχει υπέροχο καιρό, είναι και τα γενέθλιά σας… τι θα λέγατε να πηγαίναμε για γεύμα οι …δυο μας;
-Αυτό είναι η καλύτερη ιδέα που άκουσα σήμερα. Πάμε.
Πήγαμε για φαγητό σε ένα μοναχικό, απομονωμένο ταβερνάκι στη εξοχή και όχι στο εστιατόριο που πηγαίναμε συνήθως επαγγελματικά.
Πήραμε δυο μαρτίνι και απολαύσαμε τρομερά το γεύμα μας.
Στην επιστροφή μου λέει η Ντέπυ.
-Μια τέτοια όμορφη μέρα δε χρειάζεται να επιστρέψουμε στο γραφείο, έτσι;
-Υποθέτω πως όχι, λέω εγώ.
-Πάμε στο διαμέρισμά μου, λέει εκείνη.
Φτάνοντας στο διαμέρισμα μου λέει:
-Κύριε διευθυντά, αν δεν σας πειράζει να πάω στο δωμάτιο να βάλω κάτι πιο …άνετο.
-Βεβαίως, απάντησα ενθουσιασμένος εγώ.
Πήγε στο υπνοδωμάτιο και μετά από κανα πεντάλεπτο βγήκε κρατώντας μια τούρτα γενεθλίων και ακολουθούμενη από
……………………..
……………………..
…………………….
…………………….
…τη γυναίκα μου…
……………………..
…………………….
……………………..
…τα παιδιά μου …
……………………..
……………………..
……………………..
… και μια ντουζίνα οικογενειακούς φίλους….
Όλοι τραγουδούσαν το τραγουδάκι των γενεθλίων
……………………..
και εγώ καθόμουν στον καναπέ…..
……………………..
……………………..
……………………..
……………………..

ΟΛΟΓΥΜΝΟΣ!!!

Explore posts in the same categories: ανεκδοτα...γενικως

Σχολιάστε

