Το αλκοτέστ

Η τροχαία σταματάει ένα αυτοκίνητο και υποβάλλει τον οδηγό σε αλκοτέστ. Το αλκοτέστ βγαίνει θετικό.
– «Αποκλείεται!», διαμαρτύρεται έντονα ο οδηγός. «Εγώ δεν έχω πιει. Το μηχάνημά σας είναι χαλασμένο. Για να το διαπιστώσετε, κάντε το τεστ και στη γυναίκα μου που δεν πίνει ποτέ της».
Το τεστ, όμως, βγαίνει και πάλι θετικό.
– «Δεν ξέρω τι λέτε, κύριε, εσείς και η γυναίκα σας, θα υποστείτε όμως τις συνέπειες», λέει ο τροχονόμος.
– «Αποκλείεται! Επιμένει ο οδηγός. Το μηχάνημά σας είναι χαλασμένο. Να, κάντε το τεστ στο παιδί μου!».
Το τεστ ξαναβγαίνει θετικό.
– «Το μηχάνημά μας έχει βλάβη, είχατε δίκιο κύριε», παραδέχεται ο τροχονόμος.
Τότε ο οδηγός γυρίζει στη γυναίκα του και λέει:
– «Είδες, γυναίκα, που έχω δίκιο, όταν σου λέω να αφήνεις πότε – πότε και το παιδί μας, να πίνει κανένα ποτηράκι»;

Explore posts in the same categories: ανεκδοτα...γενικως

Σχολιάστε

