54 με 18

Ένας καθηγητής πανεπιστημίου, μαθηματικός, στέλνει το παρακάτω γράμμα στη σύζυγό του:
«Αγαπητή μου γυναίκα,
Όπως ξέρεις είσαι 54 ετών και έχω ανάγκες που δεν μπορείς να μου καλύψεις.
Κατά τα άλλα χαίρομαι που σε έχω σύζυγο. Ελπίζω να μην σε πειράξει αλλά την ώρα που θα λάβεις αυτό το γράμμα εγώ θα είμαι στο χλιδάτο ξενοδοχείο «Όλυμπος» με την 18χρονη βοηθό μου.
Στο σπίτι θα έρθω μετά τα μεσάνυχτα.
Με αγάπη
Ο σύζυγός σου»

Μόλις φθάνει ο μαθηματικός στο ξενοδοχείο τον περιμένει ένα fax:
«Αγαπητέ μου σύζυγε
Όπως ξέρεις και εσύ είσαι 54 χρονών και την ώρα που θα λάβεις αυτό το γράμμα εγώ θα είμαι στο χλιδάτο ξενοδοχείο «Αστέρια» με τον 18χρονο νεαρό που μας καθαρίζει την πισίνα.
Όπως ξέρεις σαν μαθηματικός που είσαι, το 18 μπαίνει στο 54 πιο πολλές φορές από όσες το 54 στο 18.
Λοιπόν μην περιμένεις…
Με αγάπη
Η σύζυγός σου»

Explore posts in the same categories: αιώνιες κόντρες, sex, sex, περισσότερο sex

Σχολιάστε

