Μικρά – μικρά…

– Πες μου μία λέξη με τρία «ναι».
– «Συνταγές». «Σι» στα ιταλικά, «ντα» στα ρώσικα, «γες» στα αγγλικά.

…………………………………………………

– Θέλω ένα σετ πατάκια για το Yugo μου.
– Σύμφωνοι ! Μου μοιάζει δίκαιη ανταλλαγή.

…………………………………………………..

Γιατί η Ελλάδα θεωρείται η χώρα με τους περισσότερους δότες οργάνων στον κόσμο ;
Γιατί όπου βρεθείς και όπου σταθείς ακούς τον έναν να λέει στον άλλον «πάρ’ τα αρχ….μου»

…………………………………………………..

– Μιλάς στη γυναίκα σου, όταν κάνεις έρωτα;
– Αν υπάρχει …τηλέφωνο εκεί κοντά !!!

…………………………………………………..

– Πώς λέγεται η γυναίκα που ανά πάσα στιγμή γνωρίζει που βρίσκεται ο άνδρας της;
– Χήρα!
…………………………………………………..

– Μπαμπά στο σχολείο με φωνάζουν μαφιόζο!
– Εντάξει γιόκα μου. Θα πάω να τους μιλήσω.
– Μπαμπά … να το κάνεις να φαίνεται ατύχημα…

…………………………………………………..

Explore posts in the same categories: σύντομα

Σχολιάστε

