ξανθιές και πάλι ξανθιές

-Τι λέει μια ξανθιά, μόλις δει μπανανόφλουδα;
– Πάλι θα πέσω σήμερα;

-Πώς πείθεις μια ξανθιά να σε παντρευτεί;
-Της λες πως σε άφησε έγκυο!!

-Ποιο είναι το πιο έξυπνο πράγμα που μπορεί να πει μια ξανθιά;
-Κάνει πείνα ή εγώ πεινάω;;;

– Γιατί μια μικρή ξανθιά δεν μπαίνει σε μαιευτήριο;;;
– Φοβάται μην κολλήσει εγκυμοσύνη…

-Πως μπορείς να κάψεις το αυτί μιας ξανθιάς;
-Την παίρνεις τηλέφωνο όταν σιδερώνει.

-Τι κοινό έχουν οι ξανθιές οδηγοί και οι πατάτες;
-Και τις δυο τις μαζεύουν από τα χωράφια.

-Γιατί οι ξανθιές μισούν τους «Αντίκ»;
«Κάθισα και σκέφτηκα…»

Ποιά η διαφορά μεταξύ μιας ξανθιάς και μιας λάμπας;
Η λάμπα έχει πιο πολύ μυαλό, αλλά η ξανθιά ανάβει πιο γρήγορα.

……………………………………..
Συζητούν δυο ξανθιές:
– Να σου πω ρε Σούλα… Τελικά ποιο είναι το σωστό: Ιράν ή Ιράκ;

……………………………………………………………

Δυο ξανθιές συζητούν:
– «Πόσο χρονών είσαι;»
– «28»
– «Λες ψέματα! Πέρυσι που σε ρώτησα μου είπες πως ήσουν 27!!!»

……………………………………………………………

Έρχεται η ξανθιά σερβιτόρα στο τραπέζι να πάρει παραγγελία:
_Τί θα πάρετε;
_Ένα καπουτσίνο.
_Ααα… Δεν έχει καπουτσίνο, χάλασε η μηχανή.
_Καλά, λοιπόν, τί έχει;
_Δεν ξέρω τί έχει, την έστειλαν στο μάστορα!
…………………………………………………………….

Ναυαγούν τρεις γυναίκες σε ερημικό νησί.
Αρχίζουν να ψάχνουν όλη την παραλία για ίχνος ζωής στο νησί.
Βλέπουν να έχει ξεβράσει το κύμα ένα μπουκάλι με ένα μήνυμα.
Το ανοίγουν και διαβάζουν: «Όποιος βρει αυτό το σημείωμα μπορεί να κάνει από μία ευχή.»
Ενθουσιασμένες αρχίζουν να κάνουν τις ευχές τους. Λέει η μελαχρινή:
– Θέλω να κλείσω τα μάτια μου και να βρεθώ στο σπίτι μου!
Δεν προλαβαίνει να τελειώσει την ευχή της και εξαφανίζεται…
Λέει και η κοκκινομάλλα:
– Θέλω να κλείσω τα μάτια μου και να βρεθώ στο σπίτι μου!
Εξαφανίζεται και αυτή.
Βλέπει η ξανθιά τις φίλες της να εξαφανίζονται μία-μία και λέει και αυτή:
– Θέλω να ξαναγυρίσουν οι φίλες μου πίσω… Τι θα κάνω εδώ μόνη μου;

Explore posts in the same categories: ξανθιες for ever

Σχολιάστε

